Reklamacije

Kako lahko podam reklamacijo?

Potrebujete pomoč pri oddaji reklamacije? Pišite nam na reklamacije@doktorkladivo.si

Pooblaščeni servis

Najhitrejša rešitev je pooblaščeni servis. Obrnite se neposredno na proizvajalca in celoten postopek rešite v najkrajšem možnem času. Izkoristite prednosti nakupa pri pooblaščenem prodajalcu, naročite prevzem in prevoznik bo blago brezplačno prevzel ter vam ga po popravilu dostavil. Natančen postopek je naveden na spodnjih povezavah.

Naslednje blagovne znamke vam zagotavljajo brezskrbni servis:

  • BOSCH, DREMEL TUKAJ
  • METABO:

SERVIS / POPRAVILO
Pooblaščeni servi za garacijska popravila Metabo strojev
Za garancijska popravila in nakup rezervnih delov Metabo se obrnite na naš pooblaščeni servis, ki tudi prodaja Metabo rezervne dele:
VARESI D. O. O.
Cesta v Gorice 2A
Ljubljana
Tel.: 01 505 75 81
E pošta: metabo@varesi.si

  • MAKITA:

Makita servisni center
Brnčičeva 17
1231 Ljubljana-Črnuče

Po pošti ali z dostavno službo:

Izpolnite obrazec za reklamacijo in jasno opišite okvaro blaga. Priložite svoj naslov, številko računa (za primer vračila denarja) in kopijo računa. Blago skrbno zapakirajte in ga pošljite na naslednji naslov:

Pred oddajo reklamacije natančno preberite navodila za reklamacijo.

Vračilo blaga:

Vračilo kupljenega blaga je možno v 14 dneh po dostavi, saj imate v tem roku pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Če želite blago vrniti, izpolnite obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe in ga pošljite na naslov:

Več informacij o možnostih vračila najdete v Pogojih in določilah.

Nastavitve piškotkov

Da bi na naši spletni strani iskano vsebino našli hitro, da bi prihranili veliko klikanja in se izognili prikazovanju oglasov za stvari, ki vas ne zanimajo, potrebujemo vaše soglasje za obdelavo piškotkov.

Sprejmi vse piškotkeZavrni piškotke