Reklamacije
Kako lahko podam reklamacijo?
Potrebujete pomoč pri oddaji reklamacije? Pišite nam na info@doktorkladivo.si
Pooblaščeni servis
Najhitrejša rešitev je pooblaščeni servis. Obrnite se neposredno na proizvajalca in celoten postopek rešite v najkrajšem možnem času. Izkoristite prednosti nakupa pri pooblaščenem prodajalcu, naročite prevzem in prevoznik bo blago brezplačno prevzel ter vam ga po popravilu dostavil. Natančen postopek je naveden na spodnjih povezavah.
Naslednje blagovne znamke vam zagotavljajo brezskrbni servis:
- BOSCH, DREMEL: TUKAJ
- MAKITA:
Makita servisni center
Brnčičeva 17
1231 Ljubljana-Črnuče
Po pošti ali z dostavno službo:
Izpolnite obrazec za pritožbo in jasno opišite napako. Priložite svoj naslov, številko računa (v primeru vračila) in kopijo računa. Blago skrbno zapakirajte in se obrnite na našo službo za podporo strankam, da prejmete brezplačno nalepko za prevoznika.
Pred oddajo reklamacije natančno preberite navodila za reklamacijo.
Vračilo blaga:
Vračilo kupljenega blaga je možno v 14 dneh po dostavi, saj imate v tem roku pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.Blago skrbno zapakirajte in se obrnite na našo službo za podporo strankam, da prejmete brezplačno nalepko za prevoznika.
Več informacij o možnostih vračila najdete v Pogojih in določilah.
Obvestilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe najdete TUKAJ.
Reklamacijski list najdete TUKAJ.