Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Izmenjava blaga 

Če ste kupili izdelek, ki vam ne ustreza, lahko izbrano blago zamenjate v 14 dneh po prejemu pošiljke. Da bi bila izmenjava mogoča, morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:

  • izbrani izdelek ne sme biti trenutno nedostopen. Izdelek, ki ga vračate, ne sme biti uporabljen ali kako drugače poškodovan, vključno z embalažo. 
  • če kateri koli od teh vidikov ni izpolnjen, zamenjava ne bo sprejeta in blago vam bo poslano nazaj na vaše stroške.
  • če izpolnjujete vse zgoraj navedeno, blago skrbno zapakirajte in priložite protokol o odstopu od pogodbe (ki ga lahko prenesete) ter se obrnite na našo službo za podporo strankam na naslovu info@doktorkladivo.si, da prejmete brezplačno nalepko za prevoznika.

    Ali lahko odstopim od kupoprodajne pogodbe? 

    Samo potrošnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga. Če želite blago vrniti, izpolnite obrazec za odstop od pogodbe (ki ga lahko prenesete) in se obrnite na našo službo za pomoč strankam na naslovu info@doktorkladivo.si, da prejmete brezplačno nalepko za prevoznika.
     

    Ali lahko svoje naročilo prevzamem osebno?


    Na žalost ne. V Sloveniji imamo samo spletno trgovino, ne pa tudi trgovine v malhi ali prodajalne. 

    Nekaj je šlo narobe z izdelkom, kako naj obravnavam pritožbo? 


    Pritožbe izdelkov so individualne, zato si oglejte razdelek „Pritožbe“, kjer je vse podrobno opisano po blagovnih znamkah. Lahko se obrnete tudi na našo ekipo za podporo strankam, ki vam bo pojasnila, kako ravnati pri pritožbi izdelka. 

    Kakšen je garancijski rok za kupljeni izdelek? 


    Garancijski rok za potrošnike je zakonsko predpisanih 24 mesecev. Če je kupec pravna oseba ali fizična oseba, ki vodi podjetje, je garancijski rok le 12 mesecev. Pri posameznih proizvajalcih, na primer Bosch, Makita, Metabo in drugih, se garancijski rok lahko podaljša na 3 leta. 

    Kdaj mi boste povrnili denar za vrnjeno blago?

    Trudimo se, da vam denar vrnemo takoj. Če se to ne zgodi, bomo upoštevali zakonsko določen rok za vračilo, tj. v 14 dneh po prejemu vašega odstopa od pogodbe. 
     

    Odločil sem se za plačilo z bančnim nakazilom, kje lahko najdem informacije za izvedbo plačila?

    .
    Podatke o plačilu boste prejeli v prvem e-poštnem sporočilu po prejemu naročila. Če potrebujete predračun v formatu PDF, počakajte na naslednje e-poštno sporočilo, v katerem boste našli priloženo datoteko. 

    Izbral sem plačilo z bančnim nakazilom, ali bo način plačila zakasnil odpremo mojega naročila?

    Na žalost da. Počakati moramo, da vaša banka prenese denar na našo banko. Vendar zamuda ni dolga, le nekaj več kot eno polnoč. Če torej želite, da je blago poslano še isti dan, ko ste ustvarili naročilo, izberite drug način plačila. 
     

    Kakšno je stanje mojega naročila?


    Status naročila preverite pri naši podpori strankam prek e-pošte ali službe za pomoč strankam. 

    Ali lahko naknadno spremenim računski ali dostavni naslov?

    Da, za obravnavo vaše zahteve se obrnite na našo podporo strankam. Te spremembe lahko izvedete takoj po ustvarjenem naročilu. Ko je pošiljka dostavljena, teh sprememb ni več mogoče sprejeti.

Nastavitve piškotkov

Da bi na naši spletni strani iskano vsebino našli hitro, da bi prihranili veliko klikanja in se izognili prikazovanju oglasov za stvari, ki vas ne zanimajo, potrebujemo vaše soglasje za obdelavo piškotkov.

Sprejmi vse piškotkeZavrni piškotke